Dansezi pentru mine?

Acum doua zile, Alexandra a avut lectie deschisa la dansuri. Ea e timida, nu-i plac serbarile, nu e sociabila si din acest motiv nu iubeste nimic ce inseamna public in fata caruia sa evolueze. Totusi, am plecat mai devreme de la serviciu si la ora 16.00 m-am infiintat la gradinita impreuna cu mama mea. Evident, n-am avut ocazia sa o admiram. De cum a intrat in sala unde are loc ora de dansuri, s-a imbufnat, apoi a inceput sa planga si a tinut-o asa vreo ora.

Ce aflu ca s-a intamplat azi la gradi? A avut din nou ora de dans. Cica a dansat foarte frumos si au mers si baieteii din grupa ei care nu sunt inscrisi la dansuri ca sa o vada! Sigur era tot fetita mea?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Dansezi pentru mine?

  1. Dana Curcea zice:

    O ador pe Alexandra si tu stii cel mai bine de ce! 🙂

Lasă un comentariu